zondag 21 november 2010

Non Preoccuparty!

Gisteren was het dan eindelijk ons kotfeestje. Smiddags hadden we alles versierd en heringericht om zoveel mogelijk mensen te kunnen ontvangen, aangezien we maar beperkte ruimte tot onze beschikking hebben. In de winkel zijn we dan een voorraad bier, wijn en moscato gaan halen. Daarnaast wilden we ook iets te eten aanbieden, dus heeft Olti 2 kilo pasta al pesto gemaakt! De boxen van Olti zorgden voor de nodige bass. 


Heel Europa en Albanië... :p

Voorraadje

2 kilo Pasta al Pesto

Making the necessary arrangements...
Het feestje zelf was een succes, ik denk dat iedereen zich wel geamuseerd heeft. En er is meer één iemand komen klagen over de muziek, helemaal op het einde, toen we toch al weggingen. We hadden wel wat volk uitgenodigd: Sarah, Stephanie, Kitti, Nina, Ervin, Leila, Lorenzo, Linda, Valerio, ... En sommige mensen namen een paar andere mensen mee zodat we weer wat nieuwe mensen leerden kennen. Sarah had cups, pingpongballetjes en kaarten meegenomen om ons 'American Drinking Games' te leren. 'Flip Cup' was wel een leuk spel, en beer pong mocht natuurlijk ook niet ontbreken. Bij Flip Cup sta je in twee rijen langs een tafel, de persoon aan de hoofd van de tafel drinkt een 'bojemke' van zijn cup leeg en dan beginnen de twee rijen om ter snelst: 1. hun cup leeg te drinken. 2. hun cup op de rand van de tafel te zetten en in één beweging ondersteboven te laten flippen. Beer pong is gewoon een pingpongballetje gooien in de cups van de ploeg aan de andere kant van de tafel, waarna de verliezende groep moet drinken. Rond 2u zijn we dan vertrokken naar LeQueen, daar was het Hongaars feestje. Ginder heb ik nog veel bekend volk gezien: Igli, Mitti, nen Hongaar waar ik de naam niet meer van weet, Federico, Vivien, Lialia, Erjon, Diego Houtskool, ... En Mattia! Die kerel studeert Nederlands aan onze faculteit, en zit normaal op vrijdag bij ons in de vertaallessen maar hij moet altijd werken dus. Het blijft lachen als een Italiaan Nederlands probeert te spreken. Anyways, omdat we daar met de auto waren, moesten we door rond 4u. Dat vond ik wel jammer, want ik wou best nog wat blijven, maar anders moest ik waarschijnlijk te voet naar huis. Vandaag heb ik dan lekker uitgeslapen tot een uur of 4 in de namiddag :D Ik moet vandaag nog een tekst vertalen en doorsturen, dus dat is wel balen.
Flip Cups in de keuken

Een Nederlander en twee Belgen

E a destra si vede il vecchio



Irfan en ik

'O Sole Mio'

Valerio, Stephanie, Olti, ik en Beer Pong

Olti, Sarah en ik

Stephanie en twee homo's


Morgen ga ik proberen wat schoolwerk gedaan te krijgen, omdat ik op het einde van de week nogal drukbezet ben. Dinsdagavond is het hopelijk eindelijk terug calcetto, als het weer het toelaat. Vandaag is het al heel de dag aan het regenen dus.. Zo gaan de dagen voorbij en komt vrijdagochtend weer iets dichterbij :) <3. 

Ciao x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten