zondag 14 november 2010

Fishmarket & LeQueen 80s style

Ciao a tutti. 
Ik en Koen in de Fishmarket

De laatste week was er één van feestjes. Zo was het woensdag, zoals gewoonlijk, feestje op het plein. Omdat die maten van Sander hier nog waren, hebben we ons daar gezet op een terraske met wat witte wijntjes. Toffe gasten die mannen, maar serieuze drinkers! Zouden ze allemaal zo zijn aan de kanten van Mechelen? ;-) Omdat we nog wat wilden doorfeesten, en alles hier dichtgaat om middernacht, zijn we naar de Fishmarket gegaan. Een goed feestje daar, met een serieus schele Gijs. Na heel wat alcohol, redbull, verbroederingen met totaal onbekenden en wat heupgezwier vertrokken we. Het feestje was trouwens ook gedaan. Het was al vroeg, en Sander moest rond 7 uur de bus nemen om zijn vriendin te gaan afhalen aan de luchthaven. Perfect plan, zo na een feestje.. Maar hij heeft dan gewoon de nacht doorgedaan bij zijn maten en ik ben lekker in mijn warm bed gekropen. De volgende middag hoorde ik dat Hanne haar vlucht door nevel op de landingsbaan in Treviso niet kon landen, en daardoor moest uitwijken naar het vliegveld van Venetië. Daar moest ze dan nog de bus nemen naar het vliegveld vanTreviso, waar Sander op haar stond te wachten. Miserie allemaal en een uur of drie vertraging. Ik hoop echt dat zoiets niet voorvalt met Karen en mij! 
Belgium represent!
De Gijs
 Ondertussen heb ik ook getracht wat verder te werken aan mijn Bachelorpaper, maar het blijft een 'work in progress'. Het blijkt toch moeilijk om goede en betrouwbare bronnen te vinden op het internet, en als je dan nog moet gaan betalen voor sommige.. 

Vrijdag kwamen er twee vriendinnen van Olti aan in Padova. Rose, een Peruviaanse, had hij leren kennen op het vliegveld. Ze wou altijd al Venetië eens zien, en daarom is ze dit weekend afgekomen met haar vriendin Claudia, een Colombiaanse. Olti, ik en Irfan zijn hen vrijdagavond gaan afhalen aan het station. Omdat ze nog niet gegeten hadden heeft Olti pasta voor hen gemaakt, terwijl we een lekker rood wijntje kraakten. Het was een feestje in LeQueen die avond, en aangezien die meisjes wel zin hadden in de discotheek, zijn we daar naartoe gegaan. Heel veel volk was er niet, maar de sfeer zat er wel goed in met 80's muziek. De Italo-Amerikaanse Sarah was er ook, samen met haar Nederlandse vriendin Stephanie. Sarah was écht zat, waarschijnlijk slachtoffer geworden van de famous 'drinking games' waarover ze het zoveel heeft. Maybe it's true what they say: Americans can't drink? Leila en Katrien waren er ook even met wat vrienden. Ik denk dat Leila er vooral was omdat Clément aanwezig was, nietwaar Leila? ;-)

Claudia, Rose en Irfan

Sarah en ik
Gisteren hebben we het dan rustig gehouden, hoewel we nog wel uit wilden gaan. Het was weer eens feest in LeQueen, maar om nu 2 dagen naeen naar dezelfde discotheek te gaan... Sarah, Leila en de rest gingen ook niet naar dat feestje. De vriendinnen van Olti waren Venetië gaan bezoeken en waren te moe om weer mee te gaan, en Olti moest tot laat werken, dus besloten we maar om thuis te blijven. Vanavond is het party in Estyle, een discotheek hier dicht in de buurt. Misschien dat ik wel eens ga kijken, omdat we daar nog nooit geweest zijn. Ik weet wel niet wie ik ga meekrijgen, want Olti is gisteren nog wél langs Lequeen geweest, aangezien hij mijn sms'en niet aankreeg en Erjon daar ook zat. Om nu drie nachten na elkaar uit te gaan, is zelfs voor Olti teveel denk ik. En Sander heeft zijn vriendin,.. Dan blijf ik over met Irfan! Mamma Mia.. :p we zien wel, misschien blijf ik ook gewoon thuis. 

Nog minder dan twee weken en Karen komt naar hier :) ik kan niet wachten want nu begint het toch serieus te kriebelen. Vooral als er hier dan al een koppeltje zit, en je daar bijna constant op kijkt. Het heeft lang genoeg geduurd. Maar eerst nog een week duimen voor haar examens, en daarna.. genieten!

Ciao x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten